GÖTEBORGS UNIVERSITET
Matematiska vetenskaper

VFUrapport  LMA210  2011

Student:

Matematik är min första/andra inriktning (markera vilket).

Lokal lärarutbildare:

Skola:

Årskurs(er):

Den lokala lärarutbildaren och studenten går igenom följande rapport och undertecknar den när studenten fullgjort sin VFU.
Studenten lämnar blanketten till kursledaren tillsammans med sin redogörelse för VFUn.
 

Närvaro: Markera dagar (tid under dagen om så önskas)
Vecka
Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
48
         
49
     
em: VFUledartid
   
50
     
13-16 B3 315, 316 Praxisseminarium
   
51
     
2
         
 

Studentens kommentarer om denna VFUperiod:
- Vad har fungerat bra för mig:

 

 

 

  - Att tänka på till nästa VFUperiod:

 

 

 

  Den lokala lärarutbildarens kommentarer:

 

 

 

 

 

 
Den lokala lärarutbildarens bedömning av studentens prestationer i VFU-mål ur kursplanen (sätt kryss)
VFU-mål

Studenten:
Utmärkta
Mycket goda
Goda
Mindre goda
Bristfälliga
Kan ej bedömas
visar goda kunskaper och färdigheter i den matematik som behandlas i kursen            
kan självständigt planera, genomföra och utvärdera undervisning i matematik utifrån relevant didaktisk kunskap, styrdokument och elevers olika förutsättningar            
kan diskutera och demonstrera, med utgångspunkt i matematikdidaktiska teorier, hur lärare kan skapa goda lärmiljöer där informations- och kommunikationsteknik kan ingå            
kan urskilja, analysera, bedöma och dokumentera enskilda elevers kunskaper i relation till gällande styrdokument            

 
Underskrift, datum:

Student:

 

Lokal lärarutbildare: